Ris

Početak se staze nalazi u gradu Delnice, na Trgu goranskih šumara i drvara, vodi u smjeru zapada i na prvom skretanju desno preko ulice Japlenški vrh dolazite na makadam te na Pijaničevo. Nakon 17km vožnje dolazite na Praprot, a na 23km počinje 8km dugačak spust pored brdskih naselja Kalić, Požar, Podgora Turkovska, Zakrajc Turkovski i Gornji Ložac te na 31,5km dolazite do rijeke Kupe. Nadalje nizvodno pratimo rijeku kroz naselja Turke, Gašparci, Kuželj i Grbajel nakon čega stižete u Brod na Kupi na 48km, gdje se također nalazi granični prijelaz u Republiku Sloveniju. Iz Broda na Kupi kreće ponovni uspon te na 50,6km u naselju Mala Lešnica možete skrenuti lijevo i doći do Izvora Kupice. Put vas dalje vodi kroz Donje i Gornje Tihovo, Marija Trošt do Delničkog Potoka i Slapa koji se nalaze na 56km i 57,5km te se dalje cestom vraćate na polazišnu točku.

Start Delnice
Cilj Delnice
Teren Makadam / Cesta
Dužina staze 60 km
Visinska razlika 685m (223 - 908)
Vrijeme obilaska 270 min

Preuzmi GPS trag

Kontakt

Karte i putevi su informativnog oblika i koristite ih na vlastitu odgovornost.